 |
|
|
|
Kommentera nyheten PM för Träningshelg 18-19/2 i Mogetorp
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Nedved [2005-02-07 14:48] | |
|
|
| Jag är intresserad av fredagen och lördagens träningar.. ev även på söndagen... |
| Skrivet av: | Patrik [2005-02-19 17:01] | |
|
|
| Groth,da Silva och Öberg>> Tack för en mkt bra träninghelg!! Bra o givande träningar rakt igenom. Pricken över I:t var iaf duschanläggningen i Mogetorp som höll yppersta världsklass =) |
| Skrivet av: | Patrik [2005-02-18 21:28] | |
|
|
| Groth, da Silva>> Tack för en bra träning med ett roligt och bra "startsystem" |
|
|
| Ni som anmält er för att äta lunch men av olika anledningar inte kan deltaga, kommer troligtvis ändå vara tvugna att betala för er, tyvärr. Återkommer om det. |
| Skrivet av: | Ari [2005-02-18 12:58] | |
|
|
| Är anmäld till lördag fm men tar en vilodag för att vara lätt(?) i kroppen till söndagens vadköpingslopp.... |
| Skrivet av: | stefan [2005-02-18 7:29] | |
|
|
| Jag får ställa in mitt deltagande på de träningar jag anmält mig på tyvärr. dvs ikväll och i morgon fm. |
| Skrivet av: | Stefan D. [2005-02-16 15:03] | |
|
|
| Jag ska ocksa springa pa lördag (med lunch!) |
| Skrivet av: | Erik och Jessika [2005-02-14 20:01] | |
|
|
| Erik tränar tränar fre och lö fm. Vi äter båda lunch och går kartpromenad på em. |
| Skrivet av: | Kristin [2005-02-14 19:00] | |
|
|
| Jag vill vara med på båda passen på lördagen om det går bra! |
|
|
| Ändring av min anmälan: lördag båda passen + mat. |
| Skrivet av: | Iva [2005-02-13 20:02] | |
|
|
| jag vill springa fm, äta och - om jag orkar - även em... |
|
|
|
 |