 |
|
|
|
Kommentera nyheten Uppdaterad - Träningsdag lördag 8 mars
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Malin [2008-03-02 20:56] | |
|
|
Malin lunch + em Pontus lunch (glutenfri och utan kött) kan ta med egen mat Johanna och Edvin (äter litegrann) |
| Skrivet av: | birgitta a [2008-03-08 13:15] | |
|
|
| Tack för en fin bana och bra träning i Blankhult. |
| Skrivet av: | Piraten [2008-03-08 8:00] | |
|
|
| matte>> Kartor löser sig. |
| Skrivet av: | matte [2008-03-07 21:53] | |
|
|
| är det okej att komma ? |
| Skrivet av: | matte [2008-03-07 14:56] | |
|
|
Hoppas det inte är försent att anmäla sig...
Jag Mathias och Peter vill gärna vara med på Fm. |
|
|
Ursäka mitt krånglande...tillbaka till ruta ett. Erik: fm + lunch Björn: fm + lunch |
| Skrivet av: | Iva [2008-03-06 11:09] | |
|
|
Iva: fm + lunch Mårthen: en blank karta + lunch |
| Skrivet av: | Lasse A [2008-03-05 22:31] | |
|
|
| Janne Johansson, Björkfors, vill vara med på första rundan. Avstår från lunchen. |
| Skrivet av: | Lars och Lina [2008-03-05 21:29] | |
|
|
Lina: FM + Lunch Lars: FM + Lunch
|
|
|
Ändring... Erik: em Björn: em
Alltså ingen lunch |
| Skrivet av: | Stefan & Jenny [2008-03-04 21:36] | |
|
|
Stefan: fm + lunch + em Jenny: fm + lunch + em |
|
|
|
 |