INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Avbokning av Säfsen

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: M&M [2008-01-24 20:55]
Kan rekommendera Harsa i Hälsingland. Där finns det snö och fina längdåkningsspår. Runt 80 km klassiska spår och ett par mils skatebädd

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: M&M [2008-01-24 20:59]
http://www.harsa.se/

Insåg att Harsa Ski Maraton går denna helg också den 26 januari som bonus.

Skrivet av: M&M [2008-01-24 20:55]
Kan rekommendera Harsa i Hälsingland. Där finns det snö och fina längdåkningsspår. Runt 80 km klassiska spår och ett par mils skatebädd

Skrivet av: Kristin j [2008-01-19 16:22]
Axel> Vi också, så slipper jag hoppa över föreläsningar. Om vi blir några som åker fredag kanske vi kan hyra fre-sön om det går att ändra.

Skrivet av: Axel [2008-01-19 14:24]
Jag kan tänka mig att göra som förra året, dvs korta ner lite och åka på fredag eftermiddag till exempel.

Skrivet av: Bergmans x 6 [2008-01-17 22:02]
Bergman x 6 avanmäler sig.

Skrivet av: Hasse [2008-01-17 20:33]
Hans och Ulla drar sig ur.