 |
|
|
|
Kommentera nyheten Första hjälpen till skadad orienerare
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Linda [2007-10-16 17:58] | |
|
|
| Jag hänger väl på hempa. |
| Skrivet av: | Stefan Risberg [2007-10-31 9:24] | |
|
|
| Det finns 1 plats kvar till helgens övningar. Den första som anmäler sig nu får platsen, räcker därefter att dyka upp på lördag. |
|
|
Nu har jag skickat deltagarförteckning. Det blir totalt 14 deltagare. Kursplatsen är Röda korsets lokaler på Västra Mark. Oömma kläder rekommenderas. Fika får man ta med sig om man önskar. Lunchpaus. Tid för att åka iväg för att äta ska finnas. Träna väl. |
| Skrivet av: | Stina öst [2007-10-25 17:10] | |
|
|
| Stina Öst anmäler sig till Alt 1 |
|
|
Förlåt att vi är sena med anmälan. Gunilla och Anders Bergman anmäler oss till alt. 2. Hälsning Gunilla |
|
|
| Alternativ 1 fungerar för mig. |
| Skrivet av: | Emma A [2007-10-23 15:04] | |
|
|
| Jag anmäler mig till alt 2. |
|
|
| Jag är gärna med lördag den 3/11. |
| Skrivet av: | NormanK [2007-10-20 17:21] | |
|
|
| Jag är gärna med på alt 1. |
| Skrivet av: | fimpen [2007-10-19 20:53] | |
|
|
| Jag vill vara med på alt.1 |
| Skrivet av: | stefan [2007-10-17 23:18] | |
|
|
| Jag och Susanne anmäler oss till alt 1 |
|
|
|
 |