INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Kul kavle i Glanshammar

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: Lasse H [2007-06-07 22:56]
Man blev så chockartat överraskad av uppvaktningen innan start att man inte kom sig för att öppna presentkuvertet inför hela gänget på läktaren. Vill ni veta så kommer Barbro och jag att äta gott på Stadsträdgården för alldeles för mycket pengar! Plus blomma! Ett stort, stort TACK, KFUM Örebro Orientering!

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: Peiza [2007-06-07 22:58]
Lasse H>> Tack själv för ett kanonarrangemang! :)

Skrivet av: Lasse H [2007-06-07 22:56]
Man blev så chockartat överraskad av uppvaktningen innan start att man inte kom sig för att öppna presentkuvertet inför hela gänget på läktaren. Vill ni veta så kommer Barbro och jag att äta gott på Stadsträdgården för alldeles för mycket pengar! Plus blomma! Ett stort, stort TACK, KFUM Örebro Orientering!