INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten 25-manna träning 2 oktober 17,45

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: Lars Jonhed [2007-10-01 18:02]
Om det fortfarande går vill jag och Erik Göthlin springa 7 km.

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: Jan_Zennertun [2007-10-02 8:07]
Malin kommer på träning för 25-manna ! Vit.
Emma kommer på vanlig träning.

Skrivet av: andersbergman [2007-10-01 20:29]
Anders Bergman vill gärna springa mellanbanan.

Skrivet av: Lars Jonhed [2007-10-01 18:02]
Om det fortfarande går vill jag och Erik Göthlin springa 7 km.

Skrivet av: C-G [2007-09-30 18:41]
Malin Halldin, Lasse Arlebo o Gunnel Öst springer plus 20 vita kartor till ungd.

Skrivet av: Emma Öberg [2007-09-30 15:10]
Jag är gärna med på er 25-manna träning. 4km tack!

Skrivet av: Clobbis [2007-09-30 14:12]
Jag kommer!

Skrivet av: BoRot [2007-09-29 18:34]
Mycket arbete håller mig tyvärr borta,,men hoppas ändå vara i stabil form till helgen

Skrivet av: Piraten [2007-09-29 17:56]
Jag vill springa långa

Skrivet av: stina [2007-09-28 18:19]
jag kan tyvärr inte komma... måste jobba den kvällen..

Skrivet av: Matts Källérus [2007-09-28 12:21]
Jag deltar på 4 km.