INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Vets! Inställt! För mycket snö i Bohuslän 18-20/3!

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: Lars E [2005-03-16 22:05]
Vad trist, jag som både tränat och beställt en laddad lampa

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: BoRot [2005-03-18 8:45]
M&M och alla andra> Jo det kan väl tänkas , lite kraft rann nog tyvärr av i och med beskedet om inställda tävlingar , men du har rätt självklart ska jag titta på alternativ... det kanske kan bli något i augusti eller senare i höst annars är inriktningen att mobilisera inför nästa år.

Skrivet av: M&M [2005-03-17 21:21]
Ny helg i april ?

Skrivet av: Olle H [2005-03-17 17:45]
Är jag den förste som förstår ett kul skämt ?

Skrivet av: Anders U [2005-03-17 13:34]
Det var detta jag räknade med och följdaktligen aldrig skickade in någon anmälan

Skrivet av: Brynäs [2005-03-17 13:13]
Synd för jag har laddat med sportdryck men då får jag väl hälla den i slasken.

Skrivet av: Hans-Göran [2005-03-17 10:31]
Väldigt tråkigt.....precis som vädret.

Skrivet av: Björn L [2005-03-17 8:25]
Tråkigt, jag får skjuta på debuten till nästa år.

Skrivet av: frippe [2005-03-17 7:50]
uppfattat!

Skrivet av: Kenneth, VOK [2005-03-17 6:50]
Och här satt jag halva kvällen igår och försökte få tag på Bosse för att lämna återbud då jag fått förhinder.
Nu tar vi nya tag, ser fram mot nästa resa.

Skrivet av: Christer Ö. [2005-03-17 4:49]
rackarn´s elände..