 |
|
|
|
Kommentera nyheten Upptaktsmöte för herrar och damer 28/2 19.00 OBS! Ny info.
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Löken [2007-02-21 12:56] | |
|
|
| Jag bangar inte... Ska bli skoj. |
| Skrivet av: | Axel [2007-02-28 14:03] | |
|
|
| Dyker upp, kan ev bli några minuter sen. |
| Skrivet av: | Albin [2007-02-28 13:47] | |
|
|
| Kommer |
| Skrivet av: | Suss E [2007-02-28 11:49] | |
|
|
| jag kommer troligtvis.. |
| Skrivet av: | djn [2007-02-28 10:42] | |
|
|
| jag kommer naturligtvis eftersom jag är med i Elitkommittén och inte skulle kunna förlåta mig själv om jag missade sammankomst |
| Skrivet av: | Pontan [2007-02-28 9:30] | |
|
|
| Hoppar över, behöver vara hemma. |
| Skrivet av: | Christina [2007-02-27 22:01] | |
|
|
| Kommer förbi om jag hinner, men det blir nog svårt =( |
| Skrivet av: | stefan [2007-02-27 13:31] | |
|
|
| kommer med 90 % säkerhet, |
| Skrivet av: | Kristin j [2007-02-26 14:13] | |
|
|
| Jag jobbar till kl.20 men kommer förbi när jag slutat om ni fortfarande är kvar. |
| Skrivet av: | groth [2007-02-26 13:52] | |
|
|
| skickar min bättre hälft på mötet |
| Skrivet av: | Pontan [2007-02-26 9:53] | |
|
|
| Jag kan närvara, har dock inga förhoppningar på att kunna tävla något nämnvart pga långtidsskada |
|
|
|
 |