 |
|
|
|
Kommentera nyheten ÖLOF-träning onsdag 23/4 Nu med nya banlängder...
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Kristin j [2008-04-22 13:44] | |
|
|
| Jag vill springa 5 km medans det är ljust ute! |
| Skrivet av: | Albin [2008-04-22 22:14] | |
|
|
| Hoppas på nattstart. |
| Skrivet av: | Axel [2008-04-22 22:00] | |
|
|
| KOmmr och springer det långa varvet |
| Skrivet av: | Emma [2008-04-22 21:10] | |
|
|
| Jag kommer och springer, 5 km tack! |
| Skrivet av: | Charlotte [2008-04-22 20:54] | |
|
|
| Jag vill gärna springa, 5 km! |
| Skrivet av: | håkan carlsson [2008-04-22 15:51] | |
|
|
Hej!
OLGY / TIsaren kommer med ca 20 på dagen och ca 5 på natten.
Håkan |
| Skrivet av: | Chewie [2008-04-22 15:02] | |
|
|
| Jag hoppas hinna hem och springa natt. Vill i så fall gärna låna ett (laddat) batteri och samåka med Pionhed! |
| Skrivet av: | Kristin j [2008-04-22 13:44] | |
|
|
| Jag vill springa 5 km medans det är ljust ute! |
| Skrivet av: | stefan [2008-04-22 8:56] | |
|
|
| låter jobbigt att springa båda rundorna...men gör ett försök. |
| Skrivet av: | M&M [2008-04-21 20:28] | |
|
|
| Är ju kvar i stan, så jag kan ta in kontroller om det behövs. |
| Skrivet av: | C-G [2008-04-21 13:26] | |
|
|
| PJ: Du kan låna Christers lampa, vet ej var den är efter Stigtomta eller om den behövs laddas. |
|
|
|
 |