INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Jukola träning 13 juni

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: Kristin J [2007-06-10 22:40]
Jag vill vara med!

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: Matthias [2007-06-13 13:12]
Sitter det någon skärm mot slutet på vägen till träningen? Är inte riktigt hundra på vägen dit.

Skrivet av: Brynäs [2007-06-12 21:41]
Kommer, 1 varv räcker för mig.

Skrivet av: andersbergman [2007-06-12 12:08]
Träningen är upplagd så att det är svåra kontroller och långa vägval. Dom som springer 2 eller flera varv har gafflade kontroller så det blir lite nytt varje varv! Ta gärna med egen tidtagning och jämnför vägval på första och andra slingan. Ni kan ställa vätska vid varvningen.
Välkommen.
Anders

Skrivet av: Susanne E [2007-06-11 21:45]
Jag vill vara med. Ev. också en extra i form av en mamma.

Skrivet av: Mathias Jansson [2007-06-11 17:32]
Vad sägs om en katt bland hermelinerna? Får herr Babar komma och sparra?

Skrivet av: Christina WL [2007-06-10 23:52]
jag kommer

Skrivet av: Kristin J [2007-06-10 22:40]
Jag vill vara med!

Skrivet av: Sus [2007-06-10 21:36]
jag kommer.

Skrivet av: Emma A [2007-06-10 21:32]
Jag kommer och springer

Skrivet av: Nils-Olov [2007-06-10 21:02]
Kommer och springer ett varv