INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten 25-manna träning

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: Kristin J [2005-09-27 14:13]
Jag vill gärna vara med men är lite sent ute. Jag dyker upp och ser om det blir nån karta över!

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: viktoria s [2005-09-27 17:23]
lessen att jag kommer och springer i skogen idag, men jag har riktigt ont i halsen och vill inte dra på mig en förkylning

Skrivet av: björn [2005-09-27 16:46]
ok, jag kommer till karslund vid 17:30

Skrivet av: peter johansson [2005-09-27 16:33]
finns det även en karta till mig?

Skrivet av: dg [2005-09-27 16:00]
Kristin J>>  och till dig också

Skrivet av: dg [2005-09-27 15:59]
björn>> det finns nog en karta över till dig.

Skrivet av: björn [2005-09-27 15:37]
annars kan jag åka till karslund vid smlingstid och se om det blir någon karta över.

Skrivet av: björn [2005-09-27 15:35]
Är lite sent ute. kan jag vara med och springa en gul bana i allafall? det vore väldigt roligt i sådana fall.

Skrivet av: Kristin J [2005-09-27 14:13]
Jag vill gärna vara med men är lite sent ute. Jag dyker upp och ser om det blir nån karta över!

Skrivet av: Balken [2005-09-27 12:38]
Kommer ej. Hinner inte hem från jobbet

Skrivet av: BoRot [2005-09-27 10:36]
Mkt jobb hinner icke