INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Träningsupptakt och anmälan till spinning

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: Kajsa [2007-12-13 17:02]
Visst är det dålig uppslutning till spinningen? Kan ni inte börja höra med vänner och familj för att få ett fullt pass? Jag har redan gjort det men det var giltiga förhinder på alla håll.

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: Kristin j [2007-12-15 11:21]
Måste nog hoppa av em träningen men betalar för min plats om det behövs.

Skrivet av: Kattis [2007-12-15 11:11]
måste hoppa av pga ryggsmärtor

Skrivet av: bjornlindgren [2007-12-15 10:56]
Erik och Eva anmäler sig!

Skrivet av: Piraten [2007-12-15 9:15]
15 platser kvar just nu

Skrivet av: Piraten [2007-12-15 9:06]
Anmäler Karin

Skrivet av: Ari [2007-12-15 9:00]
anmäler johanna

Skrivet av: Piraten [2007-12-14 21:04]
stefan>> Det finns plats för Jonas

Skrivet av: stefan [2007-12-14 20:11]
Jonas M vill ha en plats om det finns över till icke KFUM!

Skrivet av: Kristin C [2007-12-14 18:19]
jag är sjuk och kan inte vara med och spinna imorrn..

Skrivet av: stefan [2007-12-14 14:42]
spinna och lunch