 |
|
|
|
Kommentera nyheten Träningsupptakt och anmälan till spinning
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Kajsa [2007-12-13 17:02] | |
|
|
| Visst är det dålig uppslutning till spinningen? Kan ni inte börja höra med vänner och familj för att få ett fullt pass? Jag har redan gjort det men det var giltiga förhinder på alla håll. |
| Skrivet av: | Kristin j [2007-12-15 11:21] | |
|
|
| Måste nog hoppa av em träningen men betalar för min plats om det behövs. |
| Skrivet av: | Kattis [2007-12-15 11:11] | |
|
|
| måste hoppa av pga ryggsmärtor |
|
|
| Erik och Eva anmäler sig! |
| Skrivet av: | Piraten [2007-12-15 9:15] | |
|
|
| 15 platser kvar just nu |
| Skrivet av: | Piraten [2007-12-15 9:06] | |
|
|
| Anmäler Karin |
| Skrivet av: | Ari [2007-12-15 9:00] | |
|
|
| anmäler johanna |
| Skrivet av: | Piraten [2007-12-14 21:04] | |
|
|
| stefan>> Det finns plats för Jonas |
| Skrivet av: | stefan [2007-12-14 20:11] | |
|
|
| Jonas M vill ha en plats om det finns över till icke KFUM! |
| Skrivet av: | Kristin C [2007-12-14 18:19] | |
|
|
| jag är sjuk och kan inte vara med och spinna imorrn.. |
| Skrivet av: | stefan [2007-12-14 14:42] | |
|
|
| spinna och lunch |
|
|
|
 |