INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Veteranlag till DM kaveln/Ny Info

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: Kajsa [2006-08-22 17:37]
D17... jo kanske men ärligt talat så är Kerstin i bättre form än vad jag är så egentligen skulle hon och jag byta. Det kan iofs finnas några andra D17 som lunkar runt utan vinnarambitioner och som jag kan bilda lag med.

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: Bo [2006-09-01 12:22]
Lag Nord >>>Det är ok se bara till att ni lånar varandras brickor...

Skrivet av: Lag Nord [2006-09-01 9:56]
"Blixten" Nilsson på sista:han har varit fokuserad på revanch ända sedan Femdagars...

Skrivet av: Lag Nord [2006-09-01 9:54]
Då vi har en stor respekt för Peters spurt så har vi gjort vissa omdisponeringar i laget:vi kör med

Skrivet av: culin [2006-08-31 2:07]
Ska bli kul att springa. Dessutom har vi Peter i laget som alltid vill ha spurtuppgörelse.

Skrivet av: Bo Magnusson [2006-08-30 21:19]
Ulin> Kanon

Skrivet av: Anders U [2006-08-30 13:26]
Om någon får förhinder så ställer jag gärna upp som reserv

Skrivet av: Bo [2006-08-29 12:34]
Matts> Det kan nog funka men Ni kan väl prata ihop Er i laget .

Skrivet av: mattskallerus [2006-08-29 10:59]
Kul att delta i stafetten, men jag springer gärna den kortaste sträckan.

Skrivet av: BoRot [2006-08-24 18:15]
Hgp>>krya på dig ...hoppas det funkar för dig . Om inte så kanske vi behöver låna din SI pinne.

Skrivet av: hansgöran [2006-08-24 16:58]
KUL... Hoppas att jag blir kurant i min v.vad, kan ej springa DM nu till helgen.