 |
|
|
|
Kommentera nyheten Veteranlag till DM kaveln/Ny Info
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Kajsa [2006-08-22 17:37] | |
|
|
| D17... jo kanske men ärligt talat så är Kerstin i bättre form än vad jag är så egentligen skulle hon och jag byta. Det kan iofs finnas några andra D17 som lunkar runt utan vinnarambitioner och som jag kan bilda lag med. |
| Skrivet av: | Bo [2006-09-01 12:22] | |
|
|
| Lag Nord >>>Det är ok se bara till att ni lånar varandras brickor... |
| Skrivet av: | Lag Nord [2006-09-01 9:56] | |
|
|
| "Blixten" Nilsson på sista:han har varit fokuserad på revanch ända sedan Femdagars... |
| Skrivet av: | Lag Nord [2006-09-01 9:54] | |
|
|
| Då vi har en stor respekt för Peters spurt så har vi gjort vissa omdisponeringar i laget:vi kör med |
| Skrivet av: | culin [2006-08-31 2:07] | |
|
|
| Ska bli kul att springa. Dessutom har vi Peter i laget som alltid vill ha spurtuppgörelse. |
| Skrivet av: | Bo Magnusson [2006-08-30 21:19] | |
|
|
| Ulin> Kanon |
| Skrivet av: | Anders U [2006-08-30 13:26] | |
|
|
| Om någon får förhinder så ställer jag gärna upp som reserv |
| Skrivet av: | Bo [2006-08-29 12:34] | |
|
|
| Matts> Det kan nog funka men Ni kan väl prata ihop Er i laget . |
|
|
Kul att delta i stafetten, men jag springer gärna den kortaste sträckan.
|
| Skrivet av: | BoRot [2006-08-24 18:15] | |
|
|
| Hgp>>krya på dig ...hoppas det funkar för dig . Om inte så kanske vi behöver låna din SI pinne. |
|
|
| KUL... Hoppas att jag blir kurant i min v.vad, kan ej springa DM nu till helgen. |
|
|
|
 |