INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Gubb & Gum Tiomila INGEN ANMÄLAN

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: Kajsa [2006-04-11 22:45]
Har kollat läget inför 43-kavlen. Jag kan inte springa den.

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: Lars Ekström [2006-06-26 8:23]
Om det blir något H55-lag kan jag kanske genomföra en sträcka.

Skrivet av: culin [2006-06-23 23:07]
Jag anmäler mig som frivillig att springa någon sträcka om jag nu platsar. Är såååå sugen på att göra en insats för klubben.

Skrivet av: Anders U [2006-06-22 9:07]
Har inte tränat sedan 26/4 (eller ännu tidigare) så jag skulle vilja sätta mig som övertalningsbar istället för intresserad eftersom jag troligen bara drar ner medelåldern och inte kommer att tillföra så mycket.

Skrivet av: Widdas [2006-06-19 17:55]
Jag kan springa, förlåt, genomföra en sträcka i ett H55-lag. Känner inte för H43. Är alldeles för otränad för det.

Skrivet av: Pontan [2006-06-08 9:02]
Jag kan tänka mig en kort sträcka

Skrivet av: BoRot [2006-06-07 22:40]
Nej jag vet ordningen är på intet sätt fastställd.

Skrivet av: H-G [2006-06-07 20:22]
Jag deltar med nöje i H-43 kavlen , men natt är ingenting för mig.

Skrivet av: bjornlindgren [2006-05-25 10:30]
Jag måste tyvärr dra mig ur, skall närvara vid ett bröllop.
Därmed torde medelåldern dramatiskt stiga.

Skrivet av: M&M [2006-05-25 8:45]
Kul med ett så ungt gubblag, men är vi inte under 43 år i snitt med nuvarande intresseanmälan. Någon som har födelseåren på oss och kan räkna.

Skrivet av: Birgitta a [2006-05-24 21:13]
Tyvärr, jag skrev att jag inte är hemma och kan springa 43-kaveln.