INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Träningshelg uppdaterad

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: Kajsa [2006-03-23 12:00]
Finns det innebandyklubbor att låna eller är det någon som har en extra? Eller ska jag ta med min 15 år gamla trotjänare? (Vet inte ens var jag har den när jag tänker efter...)

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: ms-marvelnloxn [2022-05-26 1:06]
Ėčņņ Ėāđâåë (ņåđčāë) "Ėčņņ Ėāđâåë" [2022] Ņåđčāë Ėčņņ Ėāđâåë ņėîōđåōü îíëāéí áåņīëāōíî

Skrivet av: stina [2006-03-26 22:04]
tacktack för jätteroliga träningar!!

Skrivet av: dg [2006-03-24 20:27]
ulf hallmen>> Jag ritar med glädje in två extra kartor.

Skrivet av: fille [2006-03-24 17:27]
kanske dyker upp på någon träning iaf..

Skrivet av: da Silva [2006-03-24 17:04]
Uffe>>> Jag törs nog lova att ni är välkomna. Säg till om du vill låna skor. ;-)

Skrivet av: ulf hallmen [2006-03-24 16:43]
hej finns det möjlighet för ali å flintis att vara med på gunde ol om ingen karta finns kan vi följa john är det ok

Skrivet av: AA [2006-03-24 9:58]
Kör Stads-ol på söndag.

Skrivet av: viktoria s [2006-03-23 21:41]
är borta fredag o söndag, men skulle gärna vilja springa Gunde-OL. Äter ju vegetariskt, men kan ta med mig gräs om jag stannar på lunch ;)

Skrivet av: Sara G [2006-03-23 20:46]
Uppdaterat...Med på allt utom spinningen, men undrar om d e någon som har extra skidor att låna, storlek typ 39..?

Skrivet av: Birgitta A [2006-03-23 20:41]
Gunde-ol blir bra.