 |
|
|
|
Kommentera nyheten Träningshelg uppdaterad
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Kajsa [2006-03-23 12:00] | |
|
|
| Finns det innebandyklubbor att låna eller är det någon som har en extra? Eller ska jag ta med min 15 år gamla trotjänare? (Vet inte ens var jag har den när jag tänker efter...) |
| Skrivet av: | stina [2006-03-26 22:04] | |
|
|
| tacktack för jätteroliga träningar!! |
| Skrivet av: | dg [2006-03-24 20:27] | |
|
|
| ulf hallmen>> Jag ritar med glädje in två extra kartor. |
| Skrivet av: | fille [2006-03-24 17:27] | |
|
|
| kanske dyker upp på någon träning iaf.. |
|
|
| Uffe>>> Jag törs nog lova att ni är välkomna. Säg till om du vill låna skor. ;-) |
| Skrivet av: | ulf hallmen [2006-03-24 16:43] | |
|
|
| hej finns det möjlighet för ali å flintis att vara med på gunde ol om ingen karta finns kan vi följa john är det ok |
| Skrivet av: | AA [2006-03-24 9:58] | |
|
|
| Kör Stads-ol på söndag. |
| Skrivet av: | viktoria s [2006-03-23 21:41] | |
|
|
| är borta fredag o söndag, men skulle gärna vilja springa Gunde-OL. Äter ju vegetariskt, men kan ta med mig gräs om jag stannar på lunch ;) |
| Skrivet av: | Sara G [2006-03-23 20:46] | |
|
|
| Uppdaterat...Med på allt utom spinningen, men undrar om d e någon som har extra skidor att låna, storlek typ 39..? |
|
|
|
 |