INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Tiomilaträning 24/2

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: Kajsa [2005-02-20 8:59]
Jag kommer.

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: JoV [2005-02-24 21:25]
Nästa Tiomilaträning kommer förhoppningsvis att ske fredagen innan Måsen. Funderar på att lägga en tuff nattbana med rejäla långsträckor på USM-kartan. Start i Blankhult och mål i Klockhammar.
Kom gärna med synpunkter angående datum och startmetod.

Skrivet av: JoV [2005-02-22 9:40]
JoV>> eller vi...

Skrivet av: JoV [2005-02-22 9:39]
Öberg>>Toppen! Jag hörs eller ses ikväll...

Skrivet av: Göthlin [2005-02-22 8:37]
Jag kommer

Skrivet av: Öberg [2005-02-21 17:05]
JoV--> Jag tror jag har ändrat mig och erbjuder mig att hjälpa till med utsättning på Onsdag fm istället.

Skrivet av: G [2005-02-21 16:39]
Jag är med

Skrivet av: JoV [2005-02-21 16:07]
Enligt uppgifter har det snöat en del uppe i bergen den senaste tiden men det hindrar ju inte oss. För att undvika allt för mycket "spårlöpning" kommer träningen bestå av 9 st banor på 6 km som går i lite olika stråk. Vi startar 3 och 3 med 2 minuters mellanrum.

Skrivet av: Löken [2005-02-20 19:01]
Jag är "på".

Skrivet av: Snorkfröken [2005-02-20 18:48]
jag kommer också

Skrivet av: Piraten [2005-02-20 15:23]
Jag kommer.