INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Träningshelg 22-23 januari

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: Kajsa [2005-01-18 22:25]
Jag vet inte om ni behöver veta om man kommer och tränar men jag har för avsikt att komma lö fm. Eventuellt följer farsan och sambon med. Vi stannar inte för lunch eller nåt sånt. Jag ser fram emot att läsa om vårens tävlingsprogram mm på hemsidan i efterhand.

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: Pontus [2005-01-21 17:58]
kommer att köra träningen på förmiddagen men förlänger den troligen till 2 h, startar ca 09.15 i motorp. Kommer troligen med på lunchen men har med eget glutenfritt käk.

Skrivet av: BoRot [2005-01-21 17:16]
Finns det möjlighet att komma ner till Hallsberg och få låna en karta och träna på kontroller?

Skrivet av: Balken [2005-01-21 13:51]
Anders, JoV, fimpen>> Jag ska hem efter lunch, har bil om det behövs.

Skrivet av: Holma [2005-01-20 17:55]
Jag ser till att kocken gör några extra portioner mot vad jag hade beställt sedan tidigare....

Skrivet av: Balken [2005-01-20 11:44]
Lunch om det går. Annars fixar jag eget!

Skrivet av: fimpen [2005-01-20 11:35]
anders, JoV>>> jag tänker inte träna på eftermiddagen och stannar över lunchen.

Skrivet av: Stålis [2005-01-20 11:12]
Lars och Lina vill vara med på förmiddagen och gärna på lunchen.

Skrivet av: Pionhed [2005-01-20 7:40]
Aha, om man hade läst lite noggrannare så...

Dock, finns det kvar tar jag gärna lunch, annars fixar jag det själv.

Skrivet av: Pionhed [2005-01-20 7:39]
Om det finns lunch kvar vill även jag ha en sådan, eller var Holmas inlägg bara något för att få oss att snabba på inrapporteringen?

Skrivet av: Anders [2005-01-19 22:48]
JoV>> då ska vi bara ha en bil också så löser det sig :)