INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Tisdagsträning 16/5

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: JohannaN [2023-05-16 14:39]
orjan>> Det går bra!

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: JohannaN [2023-05-16 14:39]
orjan>> Det går bra!

Skrivet av: orjan [2023-05-16 11:52]
Om det inte är för sent, springer jag gärna bana

Skrivet av: Simon Ekdahl [2023-05-15 20:58]
Jag kommer också!

Skrivet av: Karin.Johansson [2023-05-15 20:39]
Jag och Leif kommer!

Skrivet av: Jane [2023-05-15 13:46]
Vi tar det vi får, kanske ska jaga barn runt skogen(?), annars gärna något längre.
Behöver ha ngt rejält i benen inför Skellefteåresan.

Skrivet av: Charlotte [2023-05-15 8:39]
Jag vill gärna ha en karta, HD16 eller annan

Skrivet av: Olle.Malm [2023-05-14 20:55]
Jag kommer och springer gärna en längre bana

Skrivet av: Eva Ekdahl [2023-05-14 16:04]
Jag springer gärna

Skrivet av: Mattias Ivarsson [2023-05-14 15:42]
Jag springer gärna.