 |
|
|
|
Kommentera nyheten Tisdagsträning 16/5
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Jane [2023-05-15 13:46] | |
|
|
Vi tar det vi får, kanske ska jaga barn runt skogen(?), annars gärna något längre. Behöver ha ngt rejält i benen inför Skellefteåresan. |
| Skrivet av: | orjan [2023-05-16 11:52] | |
|
|
| Om det inte är för sent, springer jag gärna bana |
| Skrivet av: | Jane [2023-05-15 13:46] | |
|
|
Vi tar det vi får, kanske ska jaga barn runt skogen(?), annars gärna något längre. Behöver ha ngt rejält i benen inför Skellefteåresan. |
|
|
| Jag vill gärna ha en karta, HD16 eller annan |
|
|
| Jag kommer och springer gärna en längre bana |
|
|
|
 |