INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Spinning

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: Jake [2007-01-31 22:30]
Jag tar gäran en cykel. Är lite småkraslig fortfarande men hoppas på att kunna köra på lördag, hör av mig om de inte går

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: Snorkfröken [2007-02-03 12:51]
Det finns fortfarande cyklar kvar.

Skrivet av: birgitta a [2007-02-03 12:38]
Pax för en cykel om det fortfarande finns kvar.

Skrivet av: Jake [2007-02-03 12:31]
Jag lämnar ut min cykel till någon annan pga ihållande sjukdom;( slit den med hälsan!

Skrivet av: Matts Källérus [2007-02-02 21:54]
Förlåt, jag menade naturligtvis lördag em!

Skrivet av: Matts Källérus [2007-02-02 21:52]
Agneta o jag provar gärna spinning söndag em!

Skrivet av: matte [2007-02-02 19:51]
Pax

Skrivet av: bjornlindgren [2007-02-02 19:41]
Provar gärna på spinning! Pax!

Skrivet av: Pax för [2007-02-02 19:24]
Kristin och Vicy.

Skrivet av: Pecka [2007-02-02 17:22]
Jag och Clobbe paxar gärna två cyklar!

Skrivet av: Hempa [2007-02-02 14:07]
Linda vill gärna boka en cykel också!