INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Uppdaterad - Träningsdag lördag 8 mars

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: Hasse [2008-02-29 21:07]
Äter lunch

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: birgitta a [2008-03-08 13:15]
Tack för en fin bana och bra träning i Blankhult.

Skrivet av: Piraten [2008-03-08 8:00]
matte>> Kartor löser sig.

Skrivet av: matte [2008-03-07 21:53]
är det okej att komma ?

Skrivet av: matte [2008-03-07 14:56]
Hoppas det inte är försent att anmäla sig...

Jag Mathias och Peter vill gärna vara med på Fm.

Skrivet av: bjornlindgren [2008-03-07 8:17]
Ursäka mitt krånglande...tillbaka till ruta ett.
Erik: fm + lunch
Björn: fm + lunch

Skrivet av: Iva [2008-03-06 11:09]
Iva: fm + lunch
Mårthen: en blank karta + lunch

Skrivet av: Lasse A [2008-03-05 22:31]
Janne Johansson, Björkfors, vill vara med på första rundan. Avstår från lunchen.

Skrivet av: Lars och Lina [2008-03-05 21:29]
Lina: FM + Lunch
Lars: FM + Lunch

Skrivet av: bjornlindgren [2008-03-05 11:30]
Ändring...
Erik: em
Björn: em

Alltså ingen lunch

Skrivet av: Stefan & Jenny [2008-03-04 21:36]
Stefan: fm + lunch + em
Jenny: fm + lunch + em