INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten PM för Träningshelg 18-19/2 i Mogetorp

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: Groth [2005-02-08 8:44]
Arrangörsstaben utgår från att alla som anmäler sig till två pass på lördagen skall ha mat också. Vore bra om ni skriver om ni ska ha mat eller inte.

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: Patrik [2005-02-19 17:01]
Groth,da Silva och Öberg>> Tack för en mkt bra träninghelg!! Bra o givande träningar rakt igenom. Pricken över I:t var iaf duschanläggningen i Mogetorp som höll yppersta världsklass =)

Skrivet av: Patrik [2005-02-18 21:28]
Groth, da Silva>> Tack för en bra träning med ett roligt och bra "startsystem"

Skrivet av: da Silva [2005-02-18 13:00]
Ni som anmält er för att äta lunch men av olika anledningar inte kan deltaga, kommer troligtvis ändå vara tvugna att betala för er, tyvärr. Återkommer om det.

Skrivet av: Ari [2005-02-18 12:58]
Är anmäld till lördag fm men tar en vilodag för att vara lätt(?) i kroppen till söndagens vadköpingslopp....

Skrivet av: stefan [2005-02-18 7:29]
Jag får ställa in mitt deltagande på de träningar jag anmält mig på tyvärr. dvs ikväll och i morgon fm.

Skrivet av: Stefan D. [2005-02-16 15:03]
Jag ska ocksa springa pa lördag (med lunch!)

Skrivet av: Erik och Jessika [2005-02-14 20:01]
Erik tränar tränar fre och lö fm. Vi äter båda lunch och går kartpromenad på em.

Skrivet av: Kristin [2005-02-14 19:00]
Jag vill vara med på båda passen på lördagen om det går bra!

Skrivet av: snorkfröken [2005-02-13 20:41]
Ändring av min anmälan: lördag båda passen + mat.

Skrivet av: Iva [2005-02-13 20:02]
jag vill springa fm, äta och - om jag orkar - även em...