 |
|
|
|
Kommentera nyheten Dags för vinterns första träningshelg!
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Frasse [2004-12-10 23:21] | |
|
|
| Jag tar gärna en plats om det finns nån kvar .. |
| Skrivet av: | JoV [2004-12-12 17:31] | |
|
|
| Tack för en bra och trevlig helg. |
| Skrivet av: | Frasse [2004-12-10 23:21] | |
|
|
| Jag tar gärna en plats om det finns nån kvar .. |
| Skrivet av: | Dannor [2004-12-10 16:32] | |
|
|
| Tar en plats på spinningen |
| Skrivet av: | Kristin J [2004-12-10 0:31] | |
|
|
| Jag är gärna med på spinning om det är okej. |
| Skrivet av: | iva [2004-12-09 23:02] | |
|
|
| spinning please! |
| Skrivet av: | fimpen [2004-12-09 22:25] | |
|
|
| Jag vill gympa, spinna och käka mat! |
| Skrivet av: | Peiza [2004-12-09 18:09] | |
|
|
| Hempa>> Jag betalar med klipp-kort, hoppas det går bra. |
| Skrivet av: | Hempa [2004-12-09 17:13] | |
|
|
| Ändrad tid för spinningen. Vi samlas i entrén 9.15 och samlar in pengar från alla! |
| Skrivet av: | Nanna [2004-12-09 17:11] | |
|
|
| Hej! Är gärna med på spinning - men är beredd att ge upp min plats om mer hårdsatsande OLare visar intresse för en ledig hoj! :) |
| Skrivet av: | Peiza [2004-12-09 11:32] | |
|
|
| Jag kör spinning. |
|
|
|
 |