INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Packa Ullmax! Fler behövs måndag kväll och onsdag

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: Emma [2006-09-20 12:15]
Jag kommer idag 17-19.

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: cecilia [2006-09-20 16:37]
magnusnilsson>> plats finns alltid! :)

Skrivet av: magnusnilsson [2006-09-20 15:36]
kl 19-21 idag onsdag kommer jag om det finns plats.

Skrivet av: Emma [2006-09-20 12:15]
Jag kommer idag 17-19.

Skrivet av: Balken [2006-09-19 15:43]
Jag kan jobba dubbla pass på onsdag.

Skrivet av: Sara K [2006-09-18 15:52]
Jag kan komma på onsdag 17-21. Kanske kommer något senare än 17 eftersom jag åker direkt från jobbet.

Skrivet av: fimpen [2006-09-16 18:39]
Kommer 19-21 på måndag!

Skrivet av: Clobbis [2006-09-15 20:10]
Onsdag Pass 2

Skrivet av: Sus [2006-09-15 18:30]
Jag kan komma 17-21 på onsdag.

Skrivet av: Axel [2006-09-15 10:49]
Tack ni som anmält er. Nu är det i första hand onsdagspassen som behövs mest hjälp till. I andra hand sena på måndagen.

Skrivet av: Barbro & Kristin C. [2006-09-14 21:10]
Vi kan komma måndag 19-21