 |
|
|
|
Kommentera nyheten KFUM Bytesmarknad 2007 - Final Call
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Claris [2007-11-18 11:40] | |
|
|
| Jag kan komma på fredag, Leif Johansson |
| Skrivet av: | Anne Eriksson [2007-11-23 13:09] | |
|
|
| Ellinor hänger på ikväll från 17.30 men är inte kvar hela kvällen. |
| Skrivet av: | Pecka [2007-11-22 22:11] | |
|
|
| Christina WL>> Härligt Albin |
| Skrivet av: | Christina WL [2007-11-22 21:32] | |
|
|
| Albin följer med och jobbar lördag fm. |
| Skrivet av: | Pecka [2007-11-22 17:00] | |
|
|
Åsa Windefelt>> Bussigt Åsa! Jag har lagt in Dig i listan ovan |
|
|
Hej!
Jag kan komma lördag förmiddag.
Mvh//Åsa Windefelt |
| Skrivet av: | Pecka [2007-11-19 20:24] | |
|
|
| marie jönsson>>Jag räknar med Er 17:00 - ca 21 |
| Skrivet av: | marie jönsson [2007-11-19 15:20] | |
|
|
Hej! Vilket tidsintervall ska jag och Janne(Carlsson) vara där på fredag 23/11? Hälsningar Marie Jönsson |
| Skrivet av: | Pecka [2007-11-18 21:18] | |
|
|
| Stefan r>> Rättat, jag skrev in fel |
| Skrivet av: | Stefan r [2007-11-18 19:25] | |
|
|
Hej Pecka !
Det blev fel. Familjen Risberg kan Lördag em ej fm /Stefan |
| Skrivet av: | Pecka [2007-11-18 15:12] | |
|
|
Tack Risbergs,Birgitta,Leif,Christer & Anna-Karin. Jag har lagt in Er på pass enligt ovan
|
|
|
|
 |