INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Budkavleträning på söndag 3 april

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: Christina Långh [2005-03-29 22:16]
Ida ska vara med, röd bana. Jag kanske kan duga till att ta tid eller nå´t.

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: fille [2005-04-04 18:15]
matte>> troligt....

Skrivet av: matte [2005-04-02 21:02]
missförstånd mellan mig och fille kan inte komma :(

Skrivet av: Kajsa [2005-04-02 19:38]
Ändring! Jag kommer inte imorgon!

Skrivet av: stefan däpp [2005-04-02 13:38]
jag tänkte att springa 6 km......men jag har ingen bil. Finns det nagon som kan ta med mig? (min tel: 073 7247578).

Skrivet av: Holm [2005-04-02 9:09]
Nu sticker jag och skriver ut kartorna. För eventuella eftersläntrare så fixar jag ett par extra till varje bana...

Skrivet av: stina [2005-04-01 22:01]
jag vill gärna springa 4 km!

Skrivet av: fille [2005-04-01 19:46]
kom på att jag inte kunde, stryk mig.

Skrivet av: Piraten [2005-04-01 16:20]
Jag springer gärna 6 km!

Skrivet av: Groth [2005-04-01 10:56]
Om jag mot alla odds känner mig kry tar jag gärna en 6 km

Skrivet av: frippe [2005-04-01 9:25]
Springer 6km.