INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten ÖLOF-träning onsdag 23/4 Nu med nya banlängder...

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: Charlotte [2008-04-22 20:54]
Jag vill gärna springa, 5 km!

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: Albin [2008-04-22 22:14]
Hoppas på nattstart.

Skrivet av: Axel [2008-04-22 22:00]
KOmmr och springer det långa varvet

Skrivet av: Emma [2008-04-22 21:10]
Jag kommer och springer, 5 km tack!

Skrivet av: Charlotte [2008-04-22 20:54]
Jag vill gärna springa, 5 km!

Skrivet av: håkan carlsson [2008-04-22 15:51]
Hej!

OLGY / TIsaren kommer med ca 20 på dagen och ca 5 på natten.

Håkan

Skrivet av: Chewie [2008-04-22 15:02]
Jag hoppas hinna hem och springa natt. Vill i så fall gärna låna ett (laddat) batteri och samåka med Pionhed!

Skrivet av: Kristin j [2008-04-22 13:44]
Jag vill springa 5 km medans det är ljust ute!

Skrivet av: stefan [2008-04-22 8:56]
låter jobbigt att springa båda rundorna...men gör ett försök.

Skrivet av: M&M [2008-04-21 20:28]
Är ju kvar i stan, så jag kan ta in kontroller om det behövs.

Skrivet av: C-G [2008-04-21 13:26]
PJ: Du kan låna Christers lampa, vet ej var den är efter Stigtomta eller om den behövs laddas.