INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten PM för Träningshelg 18-19/2 i Mogetorp

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: Calle [2005-02-13 13:10]
Jag önskar även äta...

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: Patrik [2005-02-19 17:01]
Groth,da Silva och Öberg>> Tack för en mkt bra träninghelg!! Bra o givande träningar rakt igenom. Pricken över I:t var iaf duschanläggningen i Mogetorp som höll yppersta världsklass =)

Skrivet av: Patrik [2005-02-18 21:28]
Groth, da Silva>> Tack för en bra träning med ett roligt och bra "startsystem"

Skrivet av: da Silva [2005-02-18 13:00]
Ni som anmält er för att äta lunch men av olika anledningar inte kan deltaga, kommer troligtvis ändå vara tvugna att betala för er, tyvärr. Återkommer om det.

Skrivet av: Ari [2005-02-18 12:58]
Är anmäld till lördag fm men tar en vilodag för att vara lätt(?) i kroppen till söndagens vadköpingslopp....

Skrivet av: stefan [2005-02-18 7:29]
Jag får ställa in mitt deltagande på de träningar jag anmält mig på tyvärr. dvs ikväll och i morgon fm.

Skrivet av: Stefan D. [2005-02-16 15:03]
Jag ska ocksa springa pa lördag (med lunch!)

Skrivet av: Erik och Jessika [2005-02-14 20:01]
Erik tränar tränar fre och lö fm. Vi äter båda lunch och går kartpromenad på em.

Skrivet av: Kristin [2005-02-14 19:00]
Jag vill vara med på båda passen på lördagen om det går bra!

Skrivet av: snorkfröken [2005-02-13 20:41]
Ändring av min anmälan: lördag båda passen + mat.

Skrivet av: Iva [2005-02-13 20:02]
jag vill springa fm, äta och - om jag orkar - även em...