 |
|
|
|
Kommentera nyheten PM Kort-KM
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Calle [2003-08-31 22:15] | |
|
|
| Tyvärr jobbar jag kväll på tisdag och kan därför ej vara med, jag ber om ursäkt över att jag är så sen med detta men jag glömde aldelles av det i min iver att få vara med... |
| Skrivet av: | Peiza [2003-09-02 13:32] | |
|
|
| Ska Balken få två chanser idag, 18:41 och 18:51 |
| Skrivet av: | el C [2003-09-01 19:30] | |
|
|
| skistar--> Förslappade själ! Lyft, lyft, lyft! ;) |
| Skrivet av: | skistar [2003-09-01 10:20] | |
|
|
Calle, Groth>> då kanske jag kan ta över din starttid eftersom jag inte uppmärksammade att det var föranmälan.
Annars önskar jag efteranmäla mig. Om utsocknes tillåts springa Kort-KM vill även Hanna efteranmäla sig till lämplig bana (4,2 km, utom tävlan?)
Funkar anmälan denna genom detta medium eller bör jag bemöda mig att lyfta luren???
|
| Skrivet av: | Calle [2003-08-31 22:15] | |
|
|
| Tyvärr jobbar jag kväll på tisdag och kan därför ej vara med, jag ber om ursäkt över att jag är så sen med detta men jag glömde aldelles av det i min iver att få vara med... |
|
|
|
 |