 |
|
|
|
Kommentera nyheten 25-manna träning 2 oktober 17,45
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Brynäs [2007-09-23 16:21] | |
|
|
| Weine 2,6 vit, Eleonor 4,3 |
|
|
Malin kommer på träning för 25-manna ! Vit. Emma kommer på vanlig träning. |
|
|
| Anders Bergman vill gärna springa mellanbanan. |
| Skrivet av: | Lars Jonhed [2007-10-01 18:02] | |
|
|
| Om det fortfarande går vill jag och Erik Göthlin springa 7 km. |
| Skrivet av: | C-G [2007-09-30 18:41] | |
|
|
| Malin Halldin, Lasse Arlebo o Gunnel Öst springer plus 20 vita kartor till ungd. |
|
|
| Jag är gärna med på er 25-manna träning. 4km tack! |
| Skrivet av: | Clobbis [2007-09-30 14:12] | |
|
|
| Jag kommer! |
| Skrivet av: | BoRot [2007-09-29 18:34] | |
|
|
| Mycket arbete håller mig tyvärr borta,,men hoppas ändå vara i stabil form till helgen |
| Skrivet av: | Piraten [2007-09-29 17:56] | |
|
|
| Jag vill springa långa |
| Skrivet av: | stina [2007-09-28 18:19] | |
|
|
| jag kan tyvärr inte komma... måste jobba den kvällen.. |
|
|
|
 |