 |
|
|
|
Kommentera nyheten Gubb & Gum Tiomila INGEN ANMÄLAN
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | BoRot [2006-06-07 22:40] | |
|
|
| Nej jag vet ordningen är på intet sätt fastställd. |
| Skrivet av: | Lars Ekström [2006-06-26 8:23] | |
|
|
| Om det blir något H55-lag kan jag kanske genomföra en sträcka. |
| Skrivet av: | culin [2006-06-23 23:07] | |
|
|
| Jag anmäler mig som frivillig att springa någon sträcka om jag nu platsar. Är såååå sugen på att göra en insats för klubben. |
| Skrivet av: | Anders U [2006-06-22 9:07] | |
|
|
| Har inte tränat sedan 26/4 (eller ännu tidigare) så jag skulle vilja sätta mig som övertalningsbar istället för intresserad eftersom jag troligen bara drar ner medelåldern och inte kommer att tillföra så mycket. |
| Skrivet av: | Widdas [2006-06-19 17:55] | |
|
|
| Jag kan springa, förlåt, genomföra en sträcka i ett H55-lag. Känner inte för H43. Är alldeles för otränad för det. |
| Skrivet av: | Pontan [2006-06-08 9:02] | |
|
|
| Jag kan tänka mig en kort sträcka |
| Skrivet av: | BoRot [2006-06-07 22:40] | |
|
|
| Nej jag vet ordningen är på intet sätt fastställd. |
| Skrivet av: | H-G [2006-06-07 20:22] | |
|
|
| Jag deltar med nöje i H-43 kavlen , men natt är ingenting för mig. |
|
|
Jag måste tyvärr dra mig ur, skall närvara vid ett bröllop. Därmed torde medelåldern dramatiskt stiga. |
| Skrivet av: | M&M [2006-05-25 8:45] | |
|
|
| Kul med ett så ungt gubblag, men är vi inte under 43 år i snitt med nuvarande intresseanmälan. Någon som har födelseåren på oss och kan räkna. |
| Skrivet av: | Birgitta a [2006-05-24 21:13] | |
|
|
| Tyvärr, jag skrev att jag inte är hemma och kan springa 43-kaveln. |
|
|
|
 |