 |
|
|
|
Kommentera nyheten Påskläger 13 - 17 april i Hörby
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
|
|
| Anmälda: Inger och Emlie Nicolas, Kerstin och Björn Norman, Lasse och Birgitta Arlebo. |
| Skrivet av: | kristin [2006-03-13 22:07] | |
|
|
| Jag vill gärna hänga med om det inte är försent att anmäla sig. |
| Skrivet av: | Birgitta a [2006-03-13 20:59] | |
|
|
| Per Eklöf anmäld. |
| Skrivet av: | Birgitta a [2006-03-09 20:25] | |
|
|
| Fredrik Björklund anmäld. |
| Skrivet av: | Birgitta a [2006-03-06 14:45] | |
|
|
| Balken: Bra att avanmälan kom nu för jag ska göra slutlig bokning i dagarna. |
| Skrivet av: | Balken [2006-03-06 13:16] | |
|
|
| Avanmäler mig och kattis pga andra planer, hoppas det går bra. |
| Skrivet av: | Jake [2006-02-20 21:01] | |
|
|
| Jag vill hänga med! |
| Skrivet av: | Birgitta a [2006-02-15 20:51] | |
|
|
| Anmäler Anders P |
| Skrivet av: | Axel [2006-02-15 18:53] | |
|
|
| Jag anmäler mig från tor-lö |
| Skrivet av: | Piraten [2006-02-15 14:36] | |
|
|
| Jag vill gärna med. |
|
|
| Anmälda: Inger och Emlie Nicolas, Kerstin och Björn Norman, Lasse och Birgitta Arlebo. |
|
|
|
 |