INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Första hjälpen till skadad orienerare

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: Balken alias Johan Lundmark [2007-10-17 9:48]
Jag går gärna på alt.2

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: Stefan Risberg [2007-10-31 9:24]
Det finns 1 plats kvar till helgens övningar. Den första som anmäler sig nu får platsen, räcker därefter att dyka upp på lördag.

Skrivet av: Stefan R [2007-10-31 8:34]
Nu har jag skickat deltagarförteckning. Det blir totalt 14 deltagare.
Kursplatsen är Röda korsets lokaler på Västra Mark.
Oömma kläder rekommenderas.
Fika får man ta med sig om man önskar.
Lunchpaus. Tid för att åka iväg för att äta ska finnas.
Träna väl.

Skrivet av: Stina öst [2007-10-25 17:10]
Stina Öst anmäler sig till Alt 1

Skrivet av: andersbergman [2007-10-24 21:01]
Förlåt att vi är sena med anmälan. Gunilla och Anders Bergman anmäler oss till alt. 2.
Hälsning Gunilla

Skrivet av: Per Sjögren [2007-10-24 16:28]
Alternativ 1 fungerar för mig.

Skrivet av: Emma A [2007-10-23 15:04]
Jag anmäler mig till alt 2.

Skrivet av: Piraten - Jan Johansson [2007-10-23 14:21]
Jag är gärna med lördag den 3/11.

Skrivet av: NormanK [2007-10-20 17:21]
Jag är gärna med på alt 1.

Skrivet av: fimpen [2007-10-19 20:53]
Jag vill vara med på alt.1

Skrivet av: stefan [2007-10-17 23:18]
Jag och Susanne anmäler oss till alt 1