INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Teknikträning Kinkhyttan tisdag 5/4

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: Axel [2005-04-03 21:14]
Är på

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: Öberg [2005-04-05 10:30]
Sara kommer med

Patrik--> 25 kvar...

Skrivet av: Patrik [2005-04-05 10:05]
Noterat 22 intresserade för dagens träning. Än finns chansen för 26 st till =) 48 slingor ritade vilket också innebär att 48st kan starta samtidigt.

Skrivet av: erik [2005-04-05 8:01]
jag kommer

Skrivet av: Ari [2005-04-05 7:59]
Jag är med

Skrivet av: frippe [2005-04-05 7:59]
Jag, Kent-Arne och Ari kommer.

Skrivet av: dg [2005-04-04 21:44]
På träningen i morgon kommer vi att passa på att ta kort till en reklam- rekryteringsfolder vi ska göra. Därför vill jag att alla som ska vara med på träningen i morgon klär sig i tävlingskläder. Ta gärna med er någon gammal nummerlapp om ni har, så vi kan få till bra ”tävlingsbilder”.

Skrivet av: Skrållan [2005-04-04 21:26]
Jag kommer också!

Skrivet av: Snorkfröken [2005-04-04 18:27]
jag kommer

Skrivet av: Bosse P [2005-04-04 18:02]
Jag kommer

Skrivet av: Kristin [2005-04-04 16:56]
Jag kommer.