 |
|
|
|
Kommentera nyheten 10-mila läger, med tider och rumsfördelning mm
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Axel [2005-03-07 12:48] | |
|
|
| Verkar som ett kul och bra läger! |
| Skrivet av: | Axel [2005-03-10 11:00] | |
|
|
| Jag kan ta bil (5 pers) om det behövs... |
| Skrivet av: | Patrik [2005-03-10 0:14] | |
|
|
Vilka kan ta bil i helgen? Behövs nog 4-5 bilar från Karslund på fre em förutom Groths som åker hem lördag kväll. (16st+groth som åker på fre em),sen kommer Calle,Josse o ev Iva med bil på lördag fm. Jag åker till Enköping fre fm och hjälper till med utsättning av nattbanan medan pappa sätter ut söndagens övning.
Örjan>> Tar du dig från Uppsala till Vandrarhemmet med egen bil eller åker du kommunalt och vill bli upplockad i Enköping? samling vid vandrarhemmet ca 18,30 |
| Skrivet av: | Patrik [2005-03-08 11:07] | |
|
|
Fimpen kastar tyvärr in handuken för lägermedverkan pga feber o halsont och tror inte på nån snabb förbättring
Så jag avbokar en stuga o "de stabila" flyttar in i "juniorernas" 8bädds stuga. |
| Skrivet av: | Peiza [2005-03-07 22:32] | |
|
|
| SportIdent kommer att användas på fredagens natträning, så ta med SI-pinnen. |
| Skrivet av: | Patrik [2005-03-07 18:10] | |
|
|
| Hoppas rumsfördelningen blev ok för de flesta o att ingen blev ledsen för att man inte fick sova med sin drömpartner =) |
| Skrivet av: | Axel [2005-03-07 12:48] | |
|
|
| Verkar som ett kul och bra läger! |
| Skrivet av: | Patrik [2005-03-07 8:42] | |
|
|
| Stefan>> Trist! krya på ryggen! |
| Skrivet av: | stefan [2005-03-07 8:26] | |
|
|
| patrik,peiza,pj>>Jag måste tyvärr avanmäla mig till lägret, har fått förhinder och tror inte min rygg håller för så många löppass så då blir prioriteringen annan tyvärr. |
| Skrivet av: | Peiza [2005-02-22 23:27] | |
|
|
| Peiza>> Tanken med att du öppnade upp anmälan var väl att folk skulle anmäla sig, inte avanmäla sig... |
| Skrivet av: | Peiza [2005-02-22 10:33] | |
|
|
Göthlin>> Då anmäler jag dig Övriga intresserade>><Öppnar upp anmälan ett tag till. |
|
|
|
 |