 |
|
|
|
Kommentera nyheten 25-manna träning
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Ari [2005-09-23 7:47] | |
|
|
| Springer (!?) långa. |
| Skrivet av: | viktoria s [2005-09-27 17:23] | |
|
|
| lessen att jag kommer och springer i skogen idag, men jag har riktigt ont i halsen och vill inte dra på mig en förkylning |
| Skrivet av: | björn [2005-09-27 16:46] | |
|
|
| ok, jag kommer till karslund vid 17:30 |
|
|
| finns det även en karta till mig? |
| Skrivet av: | dg [2005-09-27 16:00] | |
|
|
| Kristin J>> och till dig också |
| Skrivet av: | dg [2005-09-27 15:59] | |
|
|
| björn>> det finns nog en karta över till dig. |
| Skrivet av: | björn [2005-09-27 15:37] | |
|
|
| annars kan jag åka till karslund vid smlingstid och se om det blir någon karta över. |
| Skrivet av: | björn [2005-09-27 15:35] | |
|
|
| Är lite sent ute. kan jag vara med och springa en gul bana i allafall? det vore väldigt roligt i sådana fall. |
|
|
| Jag vill gärna vara med men är lite sent ute. Jag dyker upp och ser om det blir nån karta över! |
| Skrivet av: | Balken [2005-09-27 12:38] | |
|
|
| Kommer ej. Hinner inte hem från jobbet |
| Skrivet av: | BoRot [2005-09-27 10:36] | |
|
|
| Mkt jobb hinner icke |
|
|
|
 |