INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Gubb & Gum Tiomila INGEN ANMÄLAN

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: Anders U [2006-06-22 9:07]
Har inte tränat sedan 26/4 (eller ännu tidigare) så jag skulle vilja sätta mig som övertalningsbar istället för intresserad eftersom jag troligen bara drar ner medelåldern och inte kommer att tillföra så mycket.

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: Lars Ekström [2006-06-26 8:23]
Om det blir något H55-lag kan jag kanske genomföra en sträcka.

Skrivet av: culin [2006-06-23 23:07]
Jag anmäler mig som frivillig att springa någon sträcka om jag nu platsar. Är såååå sugen på att göra en insats för klubben.

Skrivet av: Anders U [2006-06-22 9:07]
Har inte tränat sedan 26/4 (eller ännu tidigare) så jag skulle vilja sätta mig som övertalningsbar istället för intresserad eftersom jag troligen bara drar ner medelåldern och inte kommer att tillföra så mycket.

Skrivet av: Widdas [2006-06-19 17:55]
Jag kan springa, förlåt, genomföra en sträcka i ett H55-lag. Känner inte för H43. Är alldeles för otränad för det.

Skrivet av: Pontan [2006-06-08 9:02]
Jag kan tänka mig en kort sträcka

Skrivet av: BoRot [2006-06-07 22:40]
Nej jag vet ordningen är på intet sätt fastställd.

Skrivet av: H-G [2006-06-07 20:22]
Jag deltar med nöje i H-43 kavlen , men natt är ingenting för mig.

Skrivet av: bjornlindgren [2006-05-25 10:30]
Jag måste tyvärr dra mig ur, skall närvara vid ett bröllop.
Därmed torde medelåldern dramatiskt stiga.

Skrivet av: M&M [2006-05-25 8:45]
Kul med ett så ungt gubblag, men är vi inte under 43 år i snitt med nuvarande intresseanmälan. Någon som har födelseåren på oss och kan räkna.

Skrivet av: Birgitta a [2006-05-24 21:13]
Tyvärr, jag skrev att jag inte är hemma och kan springa 43-kaveln.