 |
|
|
|
Kommentera nyheten Packa Ullmax! Fler behövs måndag kväll och onsdag
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Anders [2006-09-14 20:14] | |
|
|
| Måndag 17-19, kanske eventuellt till 21 om fikat är bra ;-) |
| Skrivet av: | cecilia [2006-09-20 16:37] | |
|
|
| magnusnilsson>> plats finns alltid! :) |
|
|
| kl 19-21 idag onsdag kommer jag om det finns plats. |
| Skrivet av: | Emma [2006-09-20 12:15] | |
|
|
| Jag kommer idag 17-19. |
| Skrivet av: | Balken [2006-09-19 15:43] | |
|
|
| Jag kan jobba dubbla pass på onsdag. |
| Skrivet av: | Sara K [2006-09-18 15:52] | |
|
|
| Jag kan komma på onsdag 17-21. Kanske kommer något senare än 17 eftersom jag åker direkt från jobbet. |
| Skrivet av: | fimpen [2006-09-16 18:39] | |
|
|
| Kommer 19-21 på måndag! |
| Skrivet av: | Clobbis [2006-09-15 20:10] | |
|
|
| Onsdag Pass 2 |
| Skrivet av: | Sus [2006-09-15 18:30] | |
|
|
| Jag kan komma 17-21 på onsdag. |
| Skrivet av: | Axel [2006-09-15 10:49] | |
|
|
| Tack ni som anmält er. Nu är det i första hand onsdagspassen som behövs mest hjälp till. I andra hand sena på måndagen. |
| Skrivet av: | Barbro & Kristin C. [2006-09-14 21:10] | |
|
|
| Vi kan komma måndag 19-21 |
|
|
|
 |