 |
|
|
|
Kommentera nyheten Motionskommitén-Om kommande
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | AA [2005-03-23 10:34] | |
|
|
| Motionskom.>> Att dra i hop lag till Tjoget är nog lite tokigt med tanke på att det är samma helg som vi arrangerar multisporten. |
|
|
| Finns det intresse att ha ett lag med på Joukola i år. Jag ska dit och är "sugen på att springa". |
| Skrivet av: | Piraten [2005-03-23 17:40] | |
|
|
| AA>> Hoppsan.... Bra att du har koll. Då kan inte jag vara med på tjoget. Tyvärr! |
| Skrivet av: | BoRot [2005-03-23 16:00] | |
|
|
| AA> Visst 17, nåja det var i alla fall en kul tanke, nåja får väl återkomma om tjoget ett annat år |
| Skrivet av: | AA [2005-03-23 10:34] | |
|
|
| Motionskom.>> Att dra i hop lag till Tjoget är nog lite tokigt med tanke på att det är samma helg som vi arrangerar multisporten. |
| Skrivet av: | Piraten [2005-03-23 10:23] | |
|
|
| Tjoget är kanonkul! Jag springer gärna! |
|
|
|
 |