INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Smålandskavleträning

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: Öberg [2005-10-12 10:10]
Jag kommer och promenerar eller sätter ut innan.

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: stefan [2005-10-13 14:54]
Starten kommer vara 18:20 i kväll. Vi hoppas att det blivit mörkt då.

Skrivet av: tomas hallmén [2005-10-13 9:57]
Jag anmäler mig till ikväll!

Skrivet av: Öberg [2005-10-12 10:10]
Jag kommer och promenerar eller sätter ut innan.

Skrivet av: stefan [2005-10-12 7:21]
HJÄLP!!! 40 graders feber och halsont. Behöver någon som kan sätta ut lite reflexer tills i morgon. är man 3 st tar det inte så lång tid.
Hör av er på sms eller telefon, jag kommer nog sova en hel del idag.

Skrivet av: Hanna [2005-10-11 21:31]
Jag kommer!

Skrivet av: Mats Eriksson [2005-10-11 19:02]
Hagaby kommer med ca 10 st.

Skrivet av: stefan [2005-10-11 11:14]
Håkan>> Mitt uppe i de otäcka kilsbergen..Skyltar från Frösvidal.

Skrivet av: Håkan [2005-10-11 10:22]
var ligger gårdsjön?

Skrivet av: Cassius [2005-10-10 19:45]
jag skulle vilja deltaga i de 2 sista...

Skrivet av: Peiza [2005-10-10 13:25]
Räknar med att kunna vara med på dessa träningar, kanske kan få sig en nattsträcka på smålle :)