|
Årsmöte 4 februari kl 18.00 i Hagakyrkan
| 2005-01-03 20:17 |
Nu är lokal bokad till årsmötet. Det blir i Hagakyrkan, Skäpplandsgatan 29, bakom Haga centrum. Boka in fredagskvällen den 4 februari 2005 för traditionellt årmöte med smörgåstårta, fika, KM-plaketter m.m. Kallelse med dagordning kommer att skickas med post till alla medlemmar. Verksamhetsberättelse, förslag på nya stadgar (uppdaterade), förslag på ny organisation samt ekonomisk redovisning kommer senare.
[Tillbaka]
|