När man summerar helgens framträdande av KFUM Örebro i årets Gubb o Gum tiomila är det bara konstatera att alla 23 löparna som ställde sig på startlinjen kämpade sig igenom den östgötska terrängen gjorde med den äran. Att HD 60 laget var bäst resultatmässigt är inget att säga om ....Jo, grattis givetvis till en lysande 28 plats av 58 startande lag. H55 slutade 53 av 76 startande vilket är 12 platser bättre än ifjol D43 slutade 59 av 62 startande vilket är 3 platser bättre än i fjol H43 slutade 83 av 97 startande vilket är 3 platser bättre än i fjol. Totalt alltså; alla lag förbättrade fjolårets resultat, vi hade 70 lag bakom oss , det är bara att konstarera att alla från Anders Bergman som drog spiken i HD 60 laget på lördag middag till Magnus Palmér som ett dygn senare sprang in H43 laget gjort en lysande insats. Tack Bo
|
| Klicka på bilderna för att se dem i större format
 Ingemar stämplar vid varvningskontrollen.
|