INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Gubb o Gum- Vi står när andra faller 2004-08-02 09:07 

4 lag i 4 olika klasser och inga felstämplingar.

När man summerar helgens framträdande av KFUM Örebro i årets Gubb o Gum tiomila är det bara konstatera att alla 23 löparna som ställde sig på startlinjen kämpade sig igenom den östgötska terrängen gjorde med den äran.
Att HD 60 laget var bäst resultatmässigt är inget att säga om ....Jo, grattis givetvis till en lysande 28 plats av 58 startande lag.
H55 slutade 53 av 76 startande vilket är 12 platser bättre än ifjol
D43 slutade 59 av 62 startande vilket är 3 platser bättre än i fjol
H43 slutade 83 av 97 startande vilket är 3 platser bättre än i fjol.
Totalt alltså; alla lag förbättrade fjolårets resultat, vi hade 70 lag bakom oss , det är bara att konstarera att alla från Anders Bergman som drog spiken i HD 60 laget på lördag middag till Magnus Palmér som ett dygn senare sprang in H43 laget gjort en lysande insats.
Tack Bo

Klicka på bilderna för att se dem i större format


Ingemar stämplar vid varvningskontrollen.




Skrivet av:

Bo Magnusson
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1131


  [Tillbaka



[Tillbaka]