|
KFUM:s nattcup i Klockhammar 10/2
| 2004-02-08 18:59 |
Det är mycket snö i Klockhammar och terrängen är väldigt svårsprungen och besvärlig, men vi har ändå valt att genomföra tävlingen men med något kortare banlängder. Kortabanan är 2,9 km, mellanbanan 4,0 km och långa 6,0 km.
|
Kommentarer
| 1 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Ulf T.Hallberg [2004-02-09 15:17] | |
|
 |
| Inte nog med att man försvinner långt bak i fältet...nu också på djupet... kanske helt och hållet. ... |
[Tillbaka]
|