|
Öppet Hus med biljard i KFUM-huset
| 2004-02-03 10:45 |
KFUM-ungdomar i högstadieålder & uppåt, alltså med början i vårt GULDGÄNG: Öppet hus ett antal fredagkvällar 18.30-23.00! Invigningskväll av nya biljarden nu på fredag 6 feb. Dessutom pingis, spel, TV, musik och inte minst kompisar. Övriga fredagar är 5/3, 19/3 och 2/4. Bara att dyka in. Snacka ihop er och kom!
[Tillbaka]
|