INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Välkommen till arbetskvällarna inför Närkedubbeln. 2001-05-06 22:22 

Klubbens medlemmar välkomnas att deltaga i de arbetskvällar som arrangeras tisdag tom torsdag den 8:e, 9:e och 10:e Maj.

Tisdag och onsdag vill banläggarna Albin och Anders Bergman att man hjälper dem att springa deras banor. På onsdags- och torsdagskvällen kommer det att behövas mycket folk till att bygga och iordningställa TC inför helgen. Tält skall resas, fållor skall stakas, toaletter skall byggas. Även ungdomar är välkomna, till er har jag en specialuppgift.

Jag har även en uppgift till någon med E-körkort. Den stora dusch-vagnen från IP-skogen skall hämtas och lämnas. Om någon med E-kort känner att det verkar vara en stimulerande uppgift är det bra att höra av sig till min. Jag finns med i matrikeln.

Utrustningen som är bra att ha på en byggkväll: ett spätt, en spade, en yxa, en borrmaskin, en hammare m.m.




Skrivet av:

Daniel Nordström
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=97


  [Tillbaka



[Tillbaka]