INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Anmälan och betalning - Spanienlägret 2004-01-22 11:24 

Nu är det dags att betala för lägret och anmäla sig till tävlingarna.

Anmälan:
Skicka ett mail med Sportidentnummer och klass till mig senast fredag den 23 på kvällen.

Inbjudan hittar ni här: http://es.geocities.com/clubosantjoan/pruebas/trofeocostablanca/indexeng.htm

Betalning:
Priser är som följer
Vuxen
7 dagar 1800 kr
10 dagar 2700 kr

Ungdom upp tom 16 år
7 dagar 1440 kr
10 dagar 2160 kr

Betalning sker genom att sätta in pengar på följande konto och ange betalningsmottagare så tydligt som möjligt.

Betalning från Sverige:
Nordea
Clearingnummer: 3034
Kontonummer: 0033754
Kontoinnehavare: Per Sterner

Har du några frågor så skriv dem i kommentarfältet eller ring mig!




Skrivet av:

Johan Gunnarsson
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=969


  [Tillbaka

Kommentarer 3 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: gurra [2004-01-25 21:32]
vad menar du med beställningsmottagare?

Skrivet av: fimpen [2004-01-22 12:50]
PatrikE>> Prata med kassören Ingemar om det så går det säkert att lösa!

Skrivet av: PatrikE [2004-01-22 12:36]
Kan man nyttja sin "lägerbudget" på 1000 kr o bara betala in 1700 och KFUM betalar resternade 1000kr??



[Tillbaka]