|
Anmälan och betalning - Spanienlägret
| 2004-01-22 11:24 |
Nu är det dags att betala för lägret och anmäla sig till tävlingarna.
Anmälan: Skicka ett mail med Sportidentnummer och klass till mig senast fredag den 23 på kvällen.
Inbjudan hittar ni här: http://es.geocities.com/clubosantjoan/pruebas/trofeocostablanca/indexeng.htm
Betalning: Priser är som följer Vuxen 7 dagar 1800 kr 10 dagar 2700 kr
Ungdom upp tom 16 år 7 dagar 1440 kr 10 dagar 2160 kr
Betalning sker genom att sätta in pengar på följande konto och ange betalningsmottagare så tydligt som möjligt.
Betalning från Sverige: Nordea Clearingnummer: 3034 Kontonummer: 0033754 Kontoinnehavare: Per Sterner
Har du några frågor så skriv dem i kommentarfältet eller ring mig!
|
Kommentarer
| 3 inlägg hittills |
| Skrivet av: | gurra [2004-01-25 21:32] | |
|
 |
| vad menar du med beställningsmottagare? |
| Skrivet av: | fimpen [2004-01-22 12:50] | |
|
 |
| PatrikE>> Prata med kassören Ingemar om det så går det säkert att lösa! |
| Skrivet av: | PatrikE [2004-01-22 12:36] | |
|
 |
| Kan man nyttja sin "lägerbudget" på 1000 kr o bara betala in 1700 och KFUM betalar resternade 1000kr?? |
[Tillbaka]
|