 |
|
|
Ingen spinning på söndag
| 2004-01-02 23:28 |
Tyvärr har intstruktören fått förhinder. Istället tränar vi alternativt på Gustavsvik. För er som inte varit på Gustavsvik och tränat tidigare så kostar det 55 kr i entre.
|
Kommentarer
| 1 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Peiza [2004-01-03 14:58] | |
|
 |
| Trist! Kan inte Kvarndal vara instruktör? |
[Tillbaka]
|
|
|
 |