INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Flera tider för samtal 2003-12-18 14:50 

Sista tillfället före nyår att ha samtal är nu på söndag i klubbstugan.

Alla löpare i E, A och B-gruppen ska ha samtal. Löpare i C-gruppen som vill ha samtal får också anmäla sig. Anmälan gör du på Elitsidan under Laguttagningar. Logga in och kryssa i den tid som du villa ha (vi ser vem som kryssat).

På samtalet kommer vi att tillsammans utvärdera säsongen 2003 och blicka fram mot nästa säsong. Fundera på om du nådde din målsättning eller inte. Varför lyckades du? Vad kan jag göra annorlunda till nästa år för att bli bättre? Fundera också på en målsättning inför år 2004 och hur du ska lyckas nå dina mål.


Anmälan här! >>>


Skrivet av:

Daniel Gustafsson
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=942


  [Tillbaka



[Tillbaka]