|
Flera tider för samtal
| 2003-12-18 14:50 |
Sista tillfället före nyår att ha samtal är nu på söndag i klubbstugan.
Alla löpare i E, A och B-gruppen ska ha samtal. Löpare i C-gruppen som vill ha samtal får också anmäla sig. Anmälan gör du på Elitsidan under Laguttagningar. Logga in och kryssa i den tid som du villa ha (vi ser vem som kryssat).
På samtalet kommer vi att tillsammans utvärdera säsongen 2003 och blicka fram mot nästa säsong. Fundera på om du nådde din målsättning eller inte. Varför lyckades du? Vad kan jag göra annorlunda till nästa år för att bli bättre? Fundera också på en målsättning inför år 2004 och hur du ska lyckas nå dina mål.
Anmälan här! >>>
[Tillbaka]
|