|
16-årig tysk tjej hösten -04
| 2003-11-12 11:07 |
En OL-intresserad tysk tjej, 16-år, som ska gå på Rudbecksskolan hösten -04, vill gärna bo i en svensk familj med ungdom/ar i den åldern. Mamman ringde och undrade om det finns intresserade hos oss i KFUM. Finns intresse hos er så hör av er inom en vecka. Jag lovade besked då ungefär.
[Tillbaka]
|