 |
|
|
Lagen och avresetider till Novembersprinten 9/11
| 2003-11-06 23:04 |
Som säker många redan har sett finns lagen för söndagens budkavle på elitsidan. Men det nya nu är att även reseinformationen har kommit på plats.... klicka in dig direkt på sidan!
|
Kommentarer
| 4 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Peiza [2003-11-09 18:10] | |
|
 |
| Farsan>>>Fick du hem grabben i tid? |
|
 |
| Far>>> Starten för stora kavlen är 09.00 och tävlingen tog knappa 4 timmar för segrarlaget förra året. Räkna också in ett stopp på Mc Donalds på vägen hem så vet du på ett ungefär. |
| Skrivet av: | Son [2003-11-07 11:18] | |
|
 |
| Typ 16:30 om jag skulle tippa |
| Skrivet av: | Far [2003-11-07 9:19] | |
|
 |
| Det är Fars Dag och jag undrar när gossen kan vara tillbaka i Örebro för middag? |
[Tillbaka]
|
|
|
 |